وب سایت های زیادی در زمینه آموزش سئو و بهینه سازی و آموزش های مرتبط با برندینگ فعالیت می کنند.

در این میان تعداد معدودی مقالات علمی معتبر و منحصر به فرد ارائه می دهند.

در زمینه سئو و بهینه سازی تعداد زیادی سایت فعالیت می کنند که بررسی تک تک آن ها مشکل می باشد. با توجه به اینکه این بلاگ با هدف ارائه آموزش های کاربردی در خصوص شروع کسب و کار موفق در اینترنت راه اندازی شده است، تصمیم گرفتم برترین وب سایت هایی که آموزش های تخصصی در زمینه برندینگ ارائه می دهند را معرفی کنم. دانستن این مطلب که برندینگ چیست و چگونه به موفقیت کسب و کار اینترنتی ما کمک می کند بسیار اهمیت دارد. پس پیشنهاد می شود حتما به این وب سایت ها سر بزنید.



اول - سایت سئو روز

https://seorooz.net/

این وب سایت آموزش های تخصصی در زمینه برندینگ، سئو و بهینه سازی ارائه می دهد. مقالات این وب سایت اگر چه طولانی بوده ولی بسیار مفید و کاربردی می باشند.

شاید بسیاری از وب سایت هایی که در اولین نتایج موتور های جستجو قرار می گیرند همیشه بهترین نباشند، چرا که بحث رقابت در اینترنت به حدی ست که برخی برای رسیدن به بالاترین جایگاه ها مبالغ زیادی هزینه می کنند. در این میان برخی وب سایت ها مقالاتی به ظاهر تخصصی نیز منتشر می کنند که کلمات کلیدی بسیاری در آن ها استفاده شده است، ولی این مقالات جنبه آموزشی ندارند و صرفا در مورد اهمیت یک موضوع و حاشیه ها صحبت کرده اند.


بنارباین در طول مدت زمانی که آموزش های لازم را برای قرارا دادن بهترین مطالب در این بلاگ دنبال میکنم، هر زمان به وب سایت خوبی در این زمینه بر خوردم، حتما معرفی خواهم کرد.