بنده فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر، گرایش سخت افزار از دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول هستم.
بعد از اتمام دوران تحصیلات دانشگاه برای تکمیل اطلاعات و تقویت دانش فنی، به دوره آموزشی "تعمیر کار رایانه های شخصی" در سازمان فنی و حرفه ای شهر اصفهان رفتم و مدتی به عنوان کارآموز در دانشگاه اصفهان مشغول به کار بودم.
بعد از آن دوره در شهرک علمی و تحقیقاتی شیخ بهایی اصفهان در یک شرکت دانش بنیان به نام "کندو" (can do!) که روی پروژه ی ساخت کنفرانس سه بعدی کار می کرد، مشغول به فعالیت شدم. در این مدت علاوه بر تحقیق بر روی پروژه و موتور های بازی، در زمینه تحقیق و توسعه پروژه نیز فعالیت هایی داشتم. ضمن اینکه مدتی اجرای سئو برای سایت شرکت را بر عهده داشتم و روی اجرای صحیح سئو تحقیقاتی انجام می دادم.
بعد از مدتی به دلیل مسائل شخصی، اصفهان را ترک کردم.
کمی بعد در کلاس های شبکه دوره MCITP ثبت نام نمودم. استاد این دوره ها جناب آقای مهندس نیسی یکی از بهترین استادان و مدرسان بحث شبکه در استان خوزستان بودند که مطالب بسیاری در این کلاس ها به ما آموزش دادند. 3 ترم از کلاس شبکه را با موفقیت گذراندم.
در همین زمان با همسرم آشنا شدم و ازدواج کردم. بعد از ازدواج به خاطر شرایط کاری همسرم به دنبال شغلی بودم که بتوانم در سفر هم آن را انجام دهم و نیازی به حضور فیزیکی نباشد.
یک ماه قبل از تاریخ عروسی با شرکت آراد آشنا شدم و برای دوره های آموزشی آن ثبت نام کردم. متاسفانه در آراد نتوانستم به چیزی که مد نظر داشتم برسم و اکنون فعالیت کاملا مستقل خود را برای بهره بردن از توانایی ها و انتقال دانش و تجربه خود آغاز نمودم...
بسیار خوشحالم که با بیان و وبلاگ ساز قدرتمند blog.ir آشنا شدم. این وبلاگ ساز امکانات بسیار خوبی دارد و امیدوارم روز به روز بهتر و قدرتمند تر شود.
من مطلب اول خود را با عنوان موفقیت در فضای مجازی در موتور گوگل جستجو نمودم و در کمال ناباوری مطلبم را در اولین نتیجه مشاهده نمودم و این نشان از قدرتمند بودن طراحی قالب، سئوی قدرتمند و تیم باتجربه و حرفه ای بیان دارد. به تمامی علاقمندان به راه اندازی وبلاگ و سایت استفاده از این وبلاگ ساز قدرتمند را توصیه می کنم.  یا حق